Tuesday 17 January 2017

FST….TABUR FITNAH DOSA BESAR DARIPADA MEMBUNUH



FITNAH SAYA TAK APA
JANGAN ADU DOMBA

( saya dengan vip)

OLEH ISMAILY BUNGSU-FST
Selasa Januari 17/2017

SEJAK 4 bulan lalu memang FITNAH, aibkan tidak henti-hati  dilontarkan kepada saya termasuk DS Shafie. Bermacam dikata hina aib kutuk.

Surat berantai dikata saya menulis ADU DOMBA Darell Leiking dan Naib Presiden Sdra Peter melebar disebar di grup-grup WhatSapp bnermula di grup UPKO kalau tak silap sedang saya tak cipta surat berantai itu.

Kemudian sesudah itu banyak lagi disebar surat-surat lain konon sayalah penulis dan berkata sebegitu dan semuanya tidak pernah saya cipta ayat-ayat yang usaha orang lain kelahi.

Kalau memfitnah aibkan dan kutuk diri saya itu tidaklah saya peduli sangat dan biasanya saya biarkan sahaja malah berterima kasih sebab DOSA-DOSA saya mereka ambil dan dosa-dosa saya berkurangan dan itu selalu saya ucap terima kasih kesan kurangi dosa saya.

Tetapi yang terbaru sekali ada satu pelekat dikatakan saya yang mencipta edit dan ianya atas nama PARTI WARISAN dan di dalamnya ada foto saya dan seolah saya yang mencipta dan menghina aibkan seorang VIP.

Perbuatan mereka itu sungguh jijik sebab kemungkinan ianya menyebabkan VIP berkenaan berprasangka buruk terhadap saya sedang yang berkenaan cukup saya hormat dan tidak pernah saya menghina kutuk yang berkenaan selama ini.

Jadi, saya mohon janganlah ada kalangan yang tidak suka saya, lalu dilibatkan orang lain untuk orang lain membenci saya dan itu tidak saya terima sama sekali.

Dosa mereka terhadap saya itu bisa saya maafkan tetapi dosa mereka mengaibkan VIP itu terserah kepada VIP itu sendiri dan mudah-mudahan Allah memberikan balasan kepadanya di dunia ini kesan perbuatannya yang adu domba itu.

Tadinya sudah saya telefon VIP yang berkenaan, malah Datin juga telah saya hubungi sebab selama ini VIP dan Datin cukup percaya saya dan kesan kasus itu tidak mahu kepercayaan mereka terhadap saya berkurangan.

Allah, Mohon petunjuk dan berikan keinsafan dan pembalasan yang setimpal dengan mereka yang melakukan perkara terkutuk itu.


No comments:

Post a Comment