Tuesday 24 January 2017

FST.......DS SHAFIE TERUSKAN PERJUANGAN ADENAN


( demi Malaysia, Sabah khususnya)

OLEH: ISMAILY BUNGSU-FST
Selasa 24/2017 Januari

ARWAH Tan Sri Adenan Satem merupakan pemimpin yang banyak memberikan sumber ilham kepada pejuang-pejuang Sabah untuk bersatu demi kepentingan Sabahan/Sabah.

Mantan Ketua Menteri Sarawak yang memulakan semangat juang demi tanah air bangsa sendiri akan terus dipejuangkan oleh seorang DS Shafie Afdal.

DS Shafie Afdal yang bersama rombongan kepimpinan WARISAN baru saja kembali dari Sarawak kesan ziarah famili arwah dan mengumumkan akan terus berjuang mempertahankan hak-hak Sabah seperti yang dipesankan oleh mantan Ketua Menteri Sarawak itu.

" Demi rakyat Sabah dan kepentingan-kepentingan  Sabah, maka seluruh rakyat Sabah pelbagai bangsa, warna kulit harus bersatu dan mempastikan Barisan Nasional tidak lagi menjadi pemerintah di Sabah/ Malaysia umumnya" katanya DS Shafie Afdal.

Rakyat Sabah kena tumpu perhatian untuk memberi kepercayaan pemimpin parti yang boleh mentadbir Sabah dan Negara Malaysia dan WARISAN terdiri pemimpin yang berpengalaman dan mempunyai barisan pemimpin yang berwibawa untuk memimpin Sabah dan negara amanya.

" Tidak ada lagi pilihan lain selain parti WARISAN dan demi kepentingan Sabahan/Sabah, makanya rakyat Sabah atau bangsa Sabah harus bersatu dan BN harus disingkirkan dari Sabah di PRU-14 ini kelak..." katanya DS Shafie Afdal lagi.

SabahUbah
SabahUbah
SabahUbah


No comments:

Post a Comment