Wednesday 23 July 2014

POLIS BURU LELAKI CINA BELASAH REMAJA HAMPIR MAUT TERSEBAR LUAS DI VIDEO

 Written by Admin

OLEH: KAMARUL ZAMAN

KUALA LUMPUR:- Seorang bangsa cina yang menunjukkan kebaraniannya di depan  orang ramai kerana membelasah teruk seorang remaja yang  ditangkap kerana mencuri berdasarkan ramakam video yang tersebar luas menerusi laman sosial sejak beberapa hari lalu kini boleh sedang memburu suspek  lelaki  berkenaan untuk didakwa.
Menurut Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar, insiden yang berlaku pada September 2013 itu adalah sama sekali tidak wajar dan kertas siasatan kini dibuka. 
“Tangkapan awam boleh dilakukan di bawah prosedur kanun acara jenayah, namun pesalah tidak boleh diperlakukan sebegitu, kena serah kepada polis,” katanya


JACKY CHAN MALAYSIA....diburu polis kerana membelasah remaja separuh mati dan nazak



Menurutnya, orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai lelaki berkenaan diminta tampil untuk membantu siasatan agar polis dapat menjejakinya.
Rakaman video selama satu minit empat saat itu menunjukkan seorang lelaki bertindak menendang seorang remaja di bahagian muka kerana tidak berpuas hati terhadap remaja berkenaan.
Ini menimbulkan reaksi negatif dari orang ramai apabila video itu tersebar di laman-laman sosial.
Katanya polis akan mengedarkan gambar suspek orang cina yang terbabit membelasah remaja itu  untuk pengetahuan umum agar dapat membantu polis  menjejaki suspek di mana keberadaannya sekarang.


1 comment:


  1. PERINGATAN: Free Sandakan Today.Net tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

    ReplyDelete