Wednesday 16 July 2014

TIGA PERTUBUHAN DI BAWAH PUCUK PIMPINAN NORAINI SULONG AKAN MENGADAKAN MAJLIS BERBUKA PUASA TIGA HARI BERTUTUT-TURUT

Written by Admin

OLEH: SHAIMON S JUMADI

SANDAKAN:- Tiga buah pertubuhan di bawah pucuk piminan Norain Sulung antaranya Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga (MPKW) P186,  Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Sandakan dan Biro Hal Ehwal Wanita PEMADAM Sandakan  tiga hari berturut-turut akan mengadakan majlis berbuka puasa bersama-masa masyarakat setempat.

Pengerusi tiga badan itu Noraini Sulong yang dihubungi oleh wartawan Kanan Free Sandakan Today.Net kelmarin menjelaskan program yang bermula pada  17 Julai ini jam 5.00 pm akan diadakan di pejabat Agensi Antidadah Kebangsaan (ADDK) di Bangunan Persekutuan.

Sementara pada hari kedua pada 18 Julai jam 5.00 pm program yang  sama  akan diadakan dikediaman Noraini di Taman Perumahan  Park Villa nombor rumah  264 Giant  Batu 6 Jalan Labuk bersama masyarakat sempat dan juga  bersama-sama anak-anak yatim.

Manakala pada hari ketiga 19 Julai  di Masjid Jannatun Naim Sri Taman jam 5.00 pm berbuka puasa bersama anak-anak yatim.


Noraini berkata tujuan program itu diadakan disempena bulan Ramadan Al Mubaraq selain ia merupakan amal  ibadah ia juga menjurus untuk merapatkan  lagi tali siratulrahim sesame insan tanpa mengira kedudukan  disamping memberikan sedikit bantuan kepada golongan anak-anak yatim   untuk keperluan  bagi  menyambut hari lebaran yang semakin dekat ini.




No comments:

Post a Comment