Wednesday 23 July 2014

MADILI JAKIR ORANG KANAN ZHANG JIANG MILIK YSLM POLIS DAN PKDNKK HARUS BURU ORANG INI UNTUK BANTU SIASATAN KES PENIPUAN

Written by Admin

OLEH CHARLES  P ANDIANG

KOTA KINABALU:- Menurut laporan terkini bahawa orang yang bernama Midili Jakir adalah orang yang terlibat sama sebagai orang kanan Zhang Jiang dalam menjalankan aktiviti perniagaan haram YSLM di Sabah.

Minta pihak polis atau pihak Kementerian Perdangangan Dalam Negeri Kepnggunaan dan Koperasi (KPDNKK) menjejaki orang ini dan buat tangkap untuk membantu siasatan lanjut bahawa YSLM dalam sebuah syarikat yang menjalankan urusan perniagaan secara langsung tidak berlesen malahan membuat penipuan.

Ramai di kalangan masyarakat cina dan melayu jadi mangsa penipuan  oleh taktik kotor YSLM yang di dalangangi oleh Madili Jakir dan Zhang Jiang.


Kelmarin pihak YSLM telah mengeluarkan satu kenyataan kononnya pihak kerajaan KPDNKK menghalalkan dan membenarkan perniagaan YSLM walaupun ia bentuk penipuan kepada orang ramai kerajaan tidak akan mengambil sebarang tindakan dan akan menarik balik tindakan kerajaan (KPDNKK) yang akan mendakwa YSLM ini merupakan satu kesilapan teknikal pihak KPDNKK yang membuat serbuan bulan lalu di beberapa premis di negara ini.

KENYATAAN PALSU....Taktik kotor YSLM mengelirukan pengguna












































Menurut sumber itu lagi pihak YSLM yang diketuai sendiri oleh  Madili Jakir kini sedang beroperasi di Penampang, Kota Kinabalu, dan Menggatal ramai sekarang baik masyarakat cina dan bumiputera sedang membuat pelaburan.


Menurut Madili lagi sesiapa yang membuat pelaburan antara RM500.00 mereka akan mendapat pulangan deviden RM3,000.00 RM10,000 akan dapat gaanjaran RM60.000 mereka yang berminat boleh menghubung Madili Jakir orang Kanan Zhang Jiang raja penipu.



1 comment:



  1. PERINGATAN: Free Sandakan Today.Net tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

    ReplyDelete