Thursday 15 December 2016

Free Sandakan Today Online- UCAPAN TERIMA KASIH PENGERUSI AHLI LEMBAGA KEMELLIA UNTUK SEMUA AHLI LEMBAGA DAN WARTAWABN FST



OLEH:  MIMI ABDUL RACHMAN-FST
Khamis Desimber 15/2916.


KOTA KINABALU:-  Saya dengan  ini bebesar hati kerana telah diberikan kepercayaan sekali lagi oleh pemegang saham  portal Free Sandakan Today Online (FST)  anak syarikat (Subsidiary Company)  kepada Who The Boss Agency Sdn Bhd  Kota Kinabalu untuk menjawat jawatan sebagai Pengerusi Ahli Lembaga FST.

Sebelum ini saya pernah dilantik sebagai Pengerusi Ahli Lembaga portal The Sabah Insider Online sebelum pihak SKMM menyekat penerbitan media portal ini.

Saya berterima kepada kepada semua ahli  lembaga FST yang baru dilantik  kerana menaruh kepercayaan penuh tergadap saya untuk sama-sama mentadbir sama- sama membangunkan portal DST sebagai wadah masyarakat tempat untuk meluahkan segala kesulitan-kesultan yang berlaku dapat  dipaparkan di media portal ini.


Dato Seri Kemillia Hassan yang kini berada di ibu negeri kerana  keadaannya kurang sihat sempat ditemui menytakan demikian sebagai menghargai kepada ahli-ahli baru lembaga SFT.

Saya harap semua ahli-ahli lembaga FST agar dapat menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab dan didikasi sebagai satu pasukan dalam FST.

Begitu juga beberapa wartawan lama dan wartawan  pendatang baru    kedunia  FST iaitu Ketua Editor  Mariah Princess Chew Pacifico-  Editor II Mimi Abdul Rachman-  Mustaffah Mohd Hassan Wartawan Kanan Hj Ismaily Bungsu Wartawan- Nurilyana Abdullah Wartawan.

Sementara wartawan lama  masih dikekalkan iaitu Shaimon S Jumadi sebagai Editor Kanan dan Wan Faridah Wan Ahmad wartawan telah dinaikan pangkat ke jawatan Ketua Biro FST yang berpusat di Kuala Lumpur dan Safie S Jumadi kekal jurufoto semuanya selamat menjalankan tugas dengan penuh semangat.


BARISAN AHLI LEMBAGA FST 2016-2019






















































































































PENTADBIRAN  STAFF BAHAGIAN MEDIA DAN PENYUNTINGAN FST



































































































GERAK KERJA WA
RTAWAN FST DARI MASA KESEMASA
































TEMURAMAH DN LALA PELAKUN/PENYANYI














WAWANCARA PELAKON FAHRIN AHMAD


























TEMUBUAL RAHMAT MEGA


















  1. KEBANYAKAN BERITA-BERITA TERMISKIN TEGAR DISIARKAN  DIPORTAL FST









































RAKYAT TERUS TERPINGGIR




























































































































No comments:

Post a Comment