Friday 23 December 2016

FST JAMAL JAMBAN SEMAKIN GILA BABI TAK ADA MARUAH

OLEH KAMARUDDIN ZAMAN (PJ)
Friday  23/2016 Disember



DI katakan gila tidak sinting dikatakan bodoh tidak goblok di katakan Edan tidak Gendeng  dan  di katakan pintar tidak juga pandai itulah sifat-sifat yang ada pada diri Jamal Yunus atau Jamban.

Sebagai seorang pemimpin UMNO yang memegang jawatan Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar yang mempunyai darjad kebesaran membawa gelaran Datuk Seri bukan calang-calang tetapi berkelakuan tidak sesonoh berkelakuan yang memalukan kepada ahli-ahli UMNO seluruh Malaysia.

C0ba lihat sendiri dalam gambar ini adakah orang begelar Datuk Seri  bercampur gaul dengan orang-orang biasa kalaupun dirumah tiada air jangan sampai menunjuk-nunkukkan.
 
Sepatutnya orang yang sudah bergelar Datuk Seri mempunyai kelakuan baik contoh kepimpinan kepada generasi muda ini tidak semakin ada jawatan tinggi di UMNO dan bergelar Datuk Seri perangai semakin menjadi-jadi macam setan atau gunduruwo  langsung  tidak ada sifat-sifat malu atau segan silu   semakin jahil dan dajal.

Patutlah orang ramai menghentam Jamal di laman social FB tidak ada rasa takut atau segan-segan silu mengeluarkan kenyataan seperti menggelar diri Jamal Anjing Kurap UMNO  Jamal Jamban macam-macam lagi tomahan dilemparkan kepada Jamal.

Jamal Yunus yang saya kenal seorang Wira yang mempunyai kekebalan pada dirinya dan  belaan UMNO yang berani membelasah  orang-orang Cina dan India jadi mangsa korban    tapi sekaling ditangi oleh seorang peguambela penguamcara  Ahli Parlimen Ampang Zuraidah Kamaruddin bertapuk (menyorok) di bawah katil dalam rumahnya  d Ampang.


Tapi kalau cakap dia mempunyai ilmu  kebal dalam badan kalau Samurai atau Pedang Jepun atau peluruh M16 susah mahu menembunsi tubuh babannya tapi baru seorang peguam datang dia mempet (bertapuk) d9i bawah katil apa punya orang .

Jamal kalau di Sabah lama sudah mati dikerjakan oleh orang-orang murut kena sumpit beracun kelulut.


No comments:

Post a Comment