Sunday 25 December 2016

FST…Free Sandakan Today Online….46 PERATUS PEMIMPIN UMNO OTAK TAK STABIL CONTOH MACAM JAMAL YUNOS PEMIMPIN SETENGAH TIANG



OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (KL)
Sunday December 25/2016

MEMANG tidak dapat dinafikan 46 peratus  pemimpin-pemimpin UMNO  diperingkat tertinggi ramai yang otak tak berapa stabil atau digelar sewel atau setengah tiang atau dalam bahasa Jawanya kaya wong gendeng atau edan dan gembelung.

Kalau cakap dan mengeluarkan kenyataan-kenyataan main lepas sahaja  tampa memikirkan perasaan orang  lain tersinggung, terdapat beberapa  ahli majlis tertinggi UMNO sering mengeluarkan kenyataan seperti “Kalau Rakyat Tidak Sokong Kerajaan BN/UMNO Tinggalkan Malaysia”.

Kenapa Negara Malaysia kepunyaan UMNO/BN  kah mereka  cakap begitu rupa kenapa UMNO tak buat undang-undang baru sesiapa tidak sokong kerajaan BN mereka halau keluar Malaysia.

UMNO/BN ada kuasa mutlak suruh Polis halau semua rakyat yang sokong DAP-PKR-AMANAH-PPBM dan WARISAN  saya mahu tengok keberanian  para pemimpin UMNO bertindak.

Bercakap tentang 46 peratus pemimpin UMNO sewel ialah contoh terdekat Jamal Yunos@Jamal Jamban sudahlah setengah tiang lagi jahil-dajal-jahat  kejam  bermacam-macam perangai yang Jamal tunjukan perbuatan tidak senonoh di mata para ahli-ahli UMNO sendiri sakit di hati bila mata memandang perbuatan  keji dan najis yang sering kali Jamal Jamban lakukan.

Sebagai Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar yang bergelar  Datuk Seri tetapi perbuatan  Jamal tak ubah seperti Anjing Gila  UMNO  yang kuat menyalak tiada tentu pasal.

Tetapi menghairan kenapa para pemimpin UMNO masih bertahan melihat kelakuan  Jamal Jamban seperti haiwan itu  memang  barang kali  para peminpin UMNO suka bela orang seperti Jamal Jamban yang jadi ketua sanseng yang boleh diperalatkan oleh UMNO dengan upah yang lumayan buat huru hara dalam Negara.\


Sekarang Jamal bermusuhan  dengan  beberapa artis tempatan antaranya Datuk Siti Nurhaliza-Ebby Abadi dan Faizal Tahir .

No comments:

Post a Comment