Saturday 10 December 2016

(FST) Free Sandakan Today Online….6 REMAJA HINA AGAMA ISLAM BAGUS DIBUANG DI TAMAN BUAYA DICAPLOK BUAYA BIAR MODAR KABEH


OLEH: SHAIMON S JUMADI

Saturday December 10/2016

DI Sabah yang mempunyai atnik 32  suku kaum perbezaan budaya dan berlainan agama tetapi para belia masih lagi boleh di kawal oleh sesetengah ibubapa dan pandai pula menghormati budaya dan agama-agama lain bangsa dan keturunan. 
Di Semenanjugn ramai orang-orang Melayu yang menjadi ustaz dan ustazah yang hebat-hebat belaka  boleh di katakan orang-orang Melayu yang beragama Islan 79 peratus adalah warak dan arif dalam segala selok belok agama Islam tetapi remajanya 90 peratus berkelakuan biadap dan kurang ajar hingga tergamak mempersenda-sendakan Agama Islam  bersembahyang diatas motor sikal yang tidak menutup aurat. 
Apa tujuan sebenar anak-anak Melayu Islam buat begitu tergamak menghina agama sendiri ada kah mereka itu tergolong orang kafir atau  munafik tanya sama kedua-dua  ibubapa mereka macam mana  anak-anak 6 remaja lelaki berkelakuan kurang ajar dan biadap adakah dorongan dari kedua-dua orang tua mereka. 


Remaja adalah harapan bangsa Negara sebagai pemimpin pelapis  sepatunya remaja jadi remaja contoh bukan berkelakuan seperti setan dan iblis  sekarang 7 remaja yang terlibat menghina agama Islam sudah kena cekup polis baru rasa  di mana letak maruah diri ibubapa abang-abang kakak-kakak dan adik-adik mereka kalau mengetahui salah satu saudara mereka berkurang ajar.
 Remaja macam ini bagus tangkap di buang di taman Buaya Batu 7 Jalan Labuk biar di caplok buah biar modar daripada hidup menyusahkan orang tua sahaja.



No comments:

Post a Comment