Friday 28 February 2014

SAHAR SAKA PEMBOHONG BESAR MANA ADA AHLI PERKASA DI LIBARAN JUMLAH 1000 ORANG,,,DAKWAH HERMAN

Written by Admin
Fariday February 28. 2014

Surat Terbuka Untuk Editor

Izinkan sekali lagi saya mohon menggunakan ruang portal ini untuk menyelongkar dan membokar satu pembohongan.

Saya adalah mantan Guru tinggal di MPS Flat Sim-Sim Sandakan sering menerima mesej melalui SMS daripada saudara Sahar Saka kadang-kadang bosan juga menjawab sebab beberapa kenyataan yang diutamakan dalam mesej tersebut merupakan satu pendustaan dan pembohongan.

Dalam mesejnya Sahar Saka ada menyebut sekarang ahli PERKASA di Laibaran telah mencecah 1000 orang sebahagiannya adalah terdiri daripada Doktor, Peguam, Engineer, mantan Guru dan ahli-ahli UMNO.

Boleh masuk akal kah kenytaan Sahar kenapa begitu pantas dan cepat ramai orang menyertai PERKASA di Labaran.

Memang pembohong Sahar siapa doctor, Peguam dan Engineer mahu ikut PERKASA pimpinan Ibrahim Ali di Semenanjung dan pimpin Negeri Bonney P Juanico siapa mereka dua ini.

Kalau mahu bohong dengan orang kena pada tempatnya  yang Sahar bohongkan mantan2 guru siapa juga mahu ikut dengan Sahar Saka apa pengaruhnya di Libaran, sebenarnya ahli-ahli UMNO dan Pakatanpun tidak suka dengan PERKASA pimpinan Ibrahim Ali Bebal dan Bonney P Juanico Bengong.

Baru-baru ini Ibrahim Ali telah menyelar Anwar Ibrahim “Saya 1000 kali baik daripada Anwar Ibrahim kalau saya jadi Perdama Menteri” .

Saudara-saudara khususnya mantan guru kamu janganlah terpedaya oleh kata-kata manis Sahar dia sekarang dibenci oleh UMNO dan orang-orang Libaran Sahar sekarang sudah hilang ala tujuh.

Dari Rakyat untuk Rakyat apa perjuangan PERKASA sebenarnya ada mereka tolong pencerobohan tanah NCR di Kuamut, Kudat, Beluran dan Kalabakan PERKASA hanya jadi pengemis UMNO suka hentam pemimpin UMNO tapi minta sedekah juga.

Saya bagi peringatan janganlah kau berbohong lagi mana ada orang mahu ikut PERKASA  perjuangan songsang kalau benar 1000 buktikan siapa dia barang kali ahli PERKASA libaran Cuma 10 orang mana ada PERKASA  Batu Sapi, Beluran dan Kinabatangan bohong saja Sahar Saka konon nak sambut kedatangan Timbalan Menteri di Lapangan terbang buang masa saja.

Kalau mahu masuk NGO biarlah NGO yang dipimpin oleh orang-orang yang waras daya pemikirannya bukan seperti Ibrahim Ali nyanyok itu.

Saya beri amaran Sahar jangan kaitan nama Hasnar  Ebrahim seperti yang kau dakwa Hasnar berminat hendak meneyertai PERKASA siapa juga Ibrahim Ali dan Bonney P Juanico  orang pandang dia.

Sekian terima kasi
Mantan Guru
MPS Flat Sim-Sim
Herman Abdul Ghani




2 comments:

  1. Siapa pmbohong? Kau yg terang2 mmbohong & menyamar. Kau fkir dgn cara memburukkn org, kau ble trlepas? Mcm saja org tidak tau siapa identiti mu. Kesian. Tidak di pakai lg, jawatan pun suda tiada. Di buang sebab prangai x bgus. Itu laa, ubah2 la prangai tu. Jd la s'org BAPA yg bgus utk bini & anak2, jd la jg d'Org KAWAN yg pandai membalas budi & bkn la jd gunting dlm lipatan.

    ReplyDelete
  2. Tukang Tulis berita Ini di bayar Umno BN utk menjatuhkan Maruah Sahar Saka

    ReplyDelete