Wednesday 12 February 2014

PROGRAM RUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA 2014 ANJURAN DAP SANDAKAN ERATKAN PERPADUAN...WONG



Written by Admin
Wednesday 12 February 2014


OLEH:  CHANG TIEN LOY
FOTO SAFFIE  S JUMADI


SANDAKAN:- Rumah Terbuka Kong Hee Fatt Choi 2014 anjuran Parti Tindakan Demokratik (DAP) Sandakan yang diadakan di Pejabat Perhubungan Parlimen P186 Sandakan  Bandar Litad dekat sini dapat sambutan.

Lebih 400 orang para penyokong DAP dan termasuk ahli-ahli Pakatan Rakyat turut  menghadiri rumah terbuka tersebut yang bermula dari jam 2.00pm hingga 5.00 petang.

Ahli Parlimen Sandakan Stephen Wong yang juga selaku Pengerusi DAP Sandakan dan bertindak sebagai  pengerusi penganjur berkata tujuan program Rumah Terbuka Kong Hee Fatt Choi 2014 ini adalah untuk mengiratkan perpaduan di kalangan rakyat berbilang kaum tanpa mengira siapa mereka.

Katanya dengan adanya program ini dapat merapatkan jurang perbezaan antara pemimpin tertinggi DAP dengan ahli-ahli akar umbi DAP dapat suai kenal antara satu dengan yang lain.

Turut hadir pada program tersebut adalah terdiri daripada Dr Edwin Bosi ADUN Kepayan, Chan Foong Hing ADUn Sri Tajung, George Hiew, Frankie Poon dan Calvin mereka adalah pemimpin kanan Dap Sandakan serta Musa Ghani dari PKR Libaran.

No comments:

Post a Comment