Saturday 28 June 2014

KERETA PLAT NO EAP 4546 PROTON EAROBACK AMAT BERBAHAYA AKAN CULIK ANAK-ANAK YANG BERGELANDANGAN AN




AWAS KERETA PROTON AEROBACK EAP 4546 WARNA LIGTH BLUE SINDIKET CULIK ANAK-ANAK

Written by Admin

OLEH: AZMI AZMAN

SANDAKAN:- Beberapa lokasi khususnya antaranya di Taman Perumahan Taman Sentosa  km 3.4 Jalan Utara telah dikejutkan  kononnya dua buah kereta berlegar-legar  (mundar mandir) di kawasan perumahan tersebut  dalam beberapa hari ini dengan menggunakan kereta Light Blue Proton Aeroback Nombor Plat EAP 4545 dan sebuah lagi van berwarna putih yang tidak dapat dicam  nombor platnya.

Menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai mereka itu adalah gang penculikan sama ada kanak-kanak atau orang dewasa untuk disembelih kemudian diambil organnya dan dijual di negara luar sama ada ke negara China ataupun India.



 




KES CULIK KANAK-KANAK AKAN MEREBAK KE TAMAN MESRA DAN TAMAN-TAMAN MERUMAHAN DI MANA BANYAK BUDAK-BUDAK GELANDANGAN INI UNTUK MEMPERMUDAHKAN PARA PENCULIK KANAK-KANAKA AMBIL ORGANNYA.

 

















CULIK....Salah seorang wanita yang diculik masa mengandung perutnya  di bedah kemudian diambil organnya....fenomena ini akan menular ke Taman-Taman Perumahan awasi anak-anak mereka jangan berjalan sendiri...nanti nahas jadinya.


Jika benar dakwaan penduduk berkenaan mereka adalah sindiket culik mohon minta anggota polis sekiranya terlihat kereta nombor AEP4546 hendaklah menahan  kenderaan tersebut untuk disoal  sesiat jika benar perkara ini berlaku.

Mohon kepada semua penduduk di taman-taman perumahan supaya jangan membiarkan anak-anak mereka merayau-rayau berseorangan dikhuatiri perkara ini memang  benar-benar berlaku.

 
 GAMBAR HIASAN SAJA.....Bukan kereta sebenar


Kata sumber itu lagi sekiranya mereka gagal menculik kanak-kanak yang tinggal diperumahan kemungkinan mereka beralih pandangan ke arah menculik anak-anak PATI Filipina yang terbiar gelandangan  di sana sini sama ada di kawasan perumahan setinggan atau di kawasan Bandar ini untuk memudahkan kerja-kerja mendapatkan organ-organ tersebut untuk dipasarkan keluar negara.

3 comments:

  1. Kepada admin page ini, sila perbetulkan berita yang hendak anda sampaikan. PROTON AEROBACK. Proton apa? SAGA, ISWARA, WIRA? ketiga tiga model proton ini mempunyai gaya SEDAN dan AEROBACK. SO? Mcm mana org ramai nak tolong kalau info yang diberi tidak lengkap? Harap admin blog ini bersekolah dahulu sebelum memberi info.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Louis... tolong baca bagus bagus ayat pendahuluan:

      "menggunakan kereta Light Blue Proton Aeroback Nombor Plat EAP 4545 dan sebuah lagi van berwarna putih yang tidak dapat dicam nombor platnya."

      Delete
  2. Fst News Sandakan Today Online (Neutral-Flexible And Hot Spot News): Kereta Plat No Eap 4546 Proton Earoback Amat Berbahaya Akan Culik Anak-Anak Yang Bergelandangan An >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Fst News Sandakan Today Online (Neutral-Flexible And Hot Spot News): Kereta Plat No Eap 4546 Proton Earoback Amat Berbahaya Akan Culik Anak-Anak Yang Bergelandangan An >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Fst News Sandakan Today Online (Neutral-Flexible And Hot Spot News): Kereta Plat No Eap 4546 Proton Earoback Amat Berbahaya Akan Culik Anak-Anak Yang Bergelandangan An >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK HB

    ReplyDelete