Wednesday 25 June 2014

PERKASA ANTI CINA ANTI INDIA ANTI KRISTIAN BAKAL MENGHANCURKAN UMNO/BN PADA PRU 14 NANTI....JEFFRY



Written by Admin

OLEH: FARIDAH AHMAD

KALABAKAN:-  Presiden Kelab Penyokong BN Sabah dan Kerajaan (KPBNSDK) Datuk Mohd Jeffry Rosman sekali lagi menyelar tindakan dan prilaku Presiden PERKASA semakin hari semakin kurang ajar dan biadap  dalam mengeluarkan pelbagai kenyataan terbuka yang betul-betul mengguris hati kaum-kaum lain di negara ini.

Katanya kenyataan terbaru di mana Ibrahim Ali mendesak kepada kerajaan BN supaya menuntup sekolah Tamil dan sekolah Cina di negara ini dengan sebebarapa segera.

Selain itu katanya mana-mana individu yang menghina agama  Islam meminta kerajaan pancung kepala mereka satu-satu, namun sebaliknya Ibrahim Ali dan PERKASA membakar bible menghina agama Kristian mahu bakar gereja itu baginya baik memaki bangsa cina memaki bangsa India ini perbuatan baik perbuatan mulia bagi ahli-ahii PERKASA.



“Sekarang penganut agama Kristian di seluruh pelusuk negara murkah dengan perbuatan hala binatang Ibrahim Ali yang langsung tidak ambil tindakan polis walaupun perbuatannya terang-terang mengancam keselamatan negara boleh menghancur kerajaan BN yang kena tempiasnya ialah para pemimpin UMNO sendiri dan ini jelas bakal mengundang kelemahan pentadbiran YAB Datuk Seri Mohd Najib sebagai perdana menteri” katanya.
PERASIT PERKASA....Ibrahim Ali PERKASA bakal hancurkan BN/UMNO pada PRU 14 nanti  jika perbuatannya terus dibiarkan tanpa  dibendung


“Saya sebagai Presidan Kelab NGO ini amat kecewa terhadap sikap kebiadapan dan kurang ajar Ibrahim Ali kerana tidak putus-putus mencari hal dan masalah dalam negara saya heran kenapa Ibrahim Ali dan kuncu-kuncunya terlalu racist anti cina anti india kenapa bangsa cina dan india dinegara ini mereka terlalu jahat kah.

Saya cabar PERKASA dan Ibrahim Ali kenapa  ahli-ahli PERKASA tidak mahu buat demontrasi  halang Perdana Menteri melantik 7 orang pemimpin cina menjadi anggota cabinet barisan jemaah menteri buatlah kalau berani bukan kah PERKASA anti Cina bila lagi tunjuk taring kamu esok kamu buat bantahan panggil semua baruah-baruah kamu: tegas Jeffry.
   
Katanya sebagai badan NGO kenapa mahu mencapuri urusan-urusan kerajaan khususnya agama Islam dipolitikan kenapa tidak mahu mencari formula bagaimana untuk menaik taraf kehidupan bangsa Melayu  bukan jadi badan NGO busy body.

“Rakyat di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak telah memperhatikan sejak akhir-akhir ini prilaku dan tindakan PERKASA sudah  hilang pertimbangan suka menyakitkan hati bangsa lain langsung tiada rasa hormat begini kah jadi seorang pemimpin NGO mahu dihormati kalau perangai tak ubah seperti setan dan jin beragas.

Sekiranya pihak kerajaan terus membiarkan tindakan Presiden PERKASA suka-suka apa yang dia mahu buat macam satu galakan kerana tiada apa-apa tindakan inilah P RKASA ini bakal  menyumbang kekalahan besar kepada calon-calon BN di kawasan-kawasan Bandar pada PRU 14 nanti” tegas Jeffry.

Masyarakat cina dan india PERKASA maki  hamun hina-hina agama mereka mereka tak melenting sebab mereka takut dengan undang-undang negara tetapi impaknya mereka akan balas dendam pada PRU 14 nanti BN akan menerima hukuman daripada dua bangsa ini yang kamu  terus musuhi.

No comments:

Post a Comment