Thursday 12 June 2014

MEE HOON KELUARAN KILANG VAN LOONG BEE HOON SDN BHD KOTOR DIPIJAK-PIJAK DENGAN KASUT



Written by  Admin
Thursday Jun 2014-06-12

OLEH ABDUL RAZAK  SHUKRY
  
MEE HOON DIPIJAK-PIJAK...Kilang memproses Bee Hoon kotor oleh pelbagai najis

PETALING JAYA:- Selama ini pengguna tidak kira datangnya dari golongan Muslim dan bukan Muslim sudah mentah-mentah tertipu oleh pengeluar produk makan Mee Hoon yang diproses oleh Kilang  Van Loong  Bee Hoon Sdn Bhd  29A Batu 7 Jalan Ipoh Kuala Lumpur.

Dalam tinjauan beberapa wartawan di sekitar Kuala Lumpur telah terserempk tempat memproses mee hoon yang dikeluarkan oleh Kilang  Van Loong Bee Hoon rupa-rupa mee hoon yang dipasarkan dan dimakan berjuta manusia yang ada di bumi Malaysia rupanya kotor kerana mee hoon tersebut diletakan di kaki lima kemudian dipijak-pijak dengan kaki yang memakai selipar jepun atau kasut boot.


BUKTINYA....... kamu nampak para pekerja kilang tersebut sedang memijak-mijak mee hoon dengan kaki baru yang makan pelbagai lapisan Imam memang ketulahan


Para pekerja kilang tersebut yang memakai kasut memijak tahi anjing najis keluar dari tanda terus meminjak-mijak mee hoon kemudian dimasukan keplastik dan dipasarkan ke seluruh negara.

Yang makan mee hoon yang dipijak-pihak bukan bangsa cina kah india bahkan orang melayu sendiri termakan benda kotor termasuk para imam-imam, ulamak-umalam golongan warak.

Sebenarnya pihak kerajaan khususnya pihak kementerian kesihatan sudah berkali-kali menerima aduan daripada pengguna tetapi kerajaan tidak akan mengambil sebarang tindakan walaupun makanan itu dipijak-pijak dengan kasut kotor sebab mee hoon tersebut bukannya haram  masih boleh dimakan kotor-kotorlah bukan racun hanya sekadar dipijak-pijak sahaja
dengan kasut selepas terpijak tahu anjing.

Ini bermakna seluruh umat Islam di Semenanjung, Sabah dan Sarawak sesiapa yang makan mee hoon jelas mereka sudah termakan  najis kata tuan punya kilang itu laku juga produkku walaupun kotor seluruh rakyat Malaysia sudah termakan.


 KOTOR-KOTORLAH.....Apa saya peduli siapa makan ini mee hoon kami bikin kamu punya pasalnya yang penting kami dapat banyak untunglah.....Kata tuan punya kilang tersebut Mr Lim





No comments:

Post a Comment