Wednesday 23 October 2013

FREE SANDAKAN TODAY DAPAT SAMBUTAN HANGAT MENCECAH LEBIH 4,000 PEMBACA. DALAM 14 HARI...JUN




Written by Admin


OLEH:  CHARLES   P  ANDIANG


KOTA KINABALU:- Baru 14 hari Free Sandakan Today beroperasi dalam menyiarkan berita diportal online  bilangan  pembaca ataupun pengamal media alam maya sudah mencecah lebih 4,567 yang membabitkan seluruh pelusuk negara.

Pengurus Pemasaran Ikhlan Jun Facifico  (gambar) menjelaskan sambutan orang ramai  terhadap Free Sandakan Today amat menggalakan.

“Free Sandakan Today dengan Sabahkini.Net adalah milik orang yang sama  sementara Sabahkini.Net  berhenti seketika  penggantinya adalah Free Sandakan Today” jelas Jun.

Katanya lagi orang ramai yang berminat untuk menghantar bahan-bahan atau komen-komen dan berita-berita boleh dikirim melalui email: Sandakantoday14@gmail.com  laman web www.freesandakantoday.blogspot.com  pihak editorial akan menyiarkan bahan-bahan tersebut yang dikendalikan oleh Shaimon S Jumadi Sub Editor yang bertanggungjawab dalam hal ehwal  penerbitan berita  anda boleh menghubunginya melalui  talian 012-8066870- 0138882409

“Moto Free Sandakan Today  ialah News Neutral and Flexible  (Membongkar Kemungkaran-Mempertahankan Kebenaran) tidak berat sebelah” ujar Jun

No comments:

Post a Comment