Tuesday 15 October 2013

CALON-CALON TAJAAN AMPONG KETUA PEMUDA,KETUA WANITA DAN KETUA PUTERI BAHAGIAN UMNO SANDAKAN MENANG





Admin..Share


DARI MEJA SUB EDITOR
SHAIMON S JUMADI


SANDAKAN:- Semua calon tajaan Tan Sri Hj Ampong KK Puyon daripada calon Ketua  Pemuda Bahagian, Ketua Wanita Bahagian dan juga Ketua Puteri Bahagian UMNO Sandakan mereka masing-masing memperoleh kejayaan dalam merebut jawatan-jawatan yang dipertandinkan itu.

Ini jelas menunjukkan bahawa link ataupun line up Ampong yang menang dalam pertandingan tersebut  sudah tentu juga akan memberikan kemenangan kepada calon nombor 01 Ketua Bahagian bagi mengekalkan kedudukannya sebagai Ketua Bahagian UMNO Sandakan bagi sesi 2013-2017.

Pihak Free Sandakan Today (FST) telah difahamkan daripada sumber-sumber dalaman UMNO Sandakan  mereka meramalkan pertandingan tiga penjuru itu yang membabitkan Datuk Awang Sham, Sahari Ahmad dan Tan Sri Ampong sendiri  bahawa kemenangan tersebut berpihak kepada Ampong  ini adalah rentetan calon-calon di bawah tajaan Ampung memang dalam pertandingan tersebut.

 FST yang tidak berpihak atau menyokong  mana-mana calon yang bertandingan  mengharapkan pertandingan ini harus dijalankan  dengan baik tanpa timbul sebarang perkara-perkara yang tidak diingini  berlaku bertandinglah  secara kekeluargaan dalam UMNO kalah menang itu adalah adat pertandingan yang bakal berjaya menggondol  kerusi Ketua Bahagan  atau yang berjaya   mempertahankan kekedudukanya sebagai Ketua Bahagian UMNO Sandakan bagi sesi 2013-2017 tahniah dan syabas.

Untuk makluman kepada semua pengamal  media alam maya anda boleh melayari laman web Free Sandakan Today untuk mendapatkan banyak berita-berita sensasi terutama sekali berita-berita mengenai perkembangan dan perjalanan UMNO Sandakan.



No comments:

Post a Comment