Monday 3 March 2014

BEKALAN ELEKTRIK TERPUTUS RANCANGAN SG MANILA PERKASA LIBARAN DIDESAK BUAT DEMO DI PEJABAT SESB BANTU RAKYAT

Written by Admin
Monday   Mac 03, 2014

 
Surat Terbuka Untuk Editor






PERKASA....... PERJUANGAN UNTUK ORANG MELAYU DAH 3,000 AHLI PERKARA DI LIBARAN DOKTOR,PEGUAM, ENGINEER DAN PARA AHLI KELONGMERAD





KAMI penduduk kawasan Libaran khususnya penduduk Rancangan Sungei Manila sangat marah dengan tindakan drastic pihak SESB kerana memotong bekalan elektrik secara mendadak tanpa memberi sebarang notis dikeluarkan kepada pengguna.

Sejak kelmarin  lagi sehingga ke hari ini kawasan Rancangan Sungei Manila terputus bekelan elektrik bukan sekejap tapi memakan  sama berjam-jam lamanya.



BERTINDAK  GANAS PERKASA....membakar bible dan patung pederi gereja boleh mencetuskan huru hara dalam negara ini kah NGO yang menjadi idola bersikap ganas ala Israel





Dalam kontek ini kami perlu mendapatkan pembelaan khususnya daripada pihak-pihak NGO untuk menyelasaikan kemelut bekalan elektrik yang melanda ditempat kami.


Kami mendapat tahu bahawa sebuah NGO yang yang amat digerungi oleh para pemimpin Kerajaan mahupun pihak pembangkang iaitu PERKASA pimpinan Ibrahim Ali yang kebal dengan undang-undang telah ditubuhkah di kawasan Libaran dan menurut Pegawai Penerangan dan juga  Yang Dipertua PERKASA Libaran Sahar Saka kini secara mendadak mempunyai bilangan dan keramaian ahli mencecah RM3,000 orang termasuk doctor, Ingineer, Peguam dan mantan guru-guru telah menjadi ahli.




KEBAL DENGAN UNDANG-UNDANG IBRAHIM ALI ORANG2 UMNO DAN PAKATAN TUNDUK DENGANNYA HEBAT BETUL






Memandangkan PERKASA sebuah NGO yang ditakuti oleh para pemimpin kerajaan BN dan pembangkang atas keberaniannya melakukan perkasa-perkara songsang seperti membakar bible, membakar Patung Pederi gereja dan menyuruh orang-orangnya membakar semua gereja yang ada di negara ini langsung tidak diambil tindakan oleh pihak berkuasa atau polis, walaupun perbuatan mereka itu boleh mencetuskan huru hara dan  menimbulkan ketegangan kaum.

Disebabkan NGO PERKASA terlalu berani maka kami cabar PERKASA Libaran supaya buat satu demo di hadapan pejabat SESB Batu Sapi samada ada secara kasar atau aman terpulangnya untuk membantah kenapa bekalan elektrik sering terputus di Sandakan termasuk di kawasan Libaran.

Kalau memang PERKASA memperjuangkan nasib  orang MELAYU  dari rakyat pulang kerakyat dibenci rakyat bantu Rakyat teruskan perjuangan ini baru PERKASA betul-betul PERKASA.


Kalau benar PERKASA perjuangan untuk rakyat maka bantulah kami di Libaran jumpa dengan Jurutera SESB kenapa kawasan Libaran sering terputus bekalan elektrik baru orang pandang siapa PERKASA dan siapa Sahar Sebanarnya yang mempunyai Pengaruh besar di Libaran.....Hidup Sahar Saka Hidup PERKASA...Hidup Boney P Juanico dan Hidup Ibrahim Ali Bangang.

Sekian terima kasih
PENDUDUK RANCANGAN SUNGAI MANILA

Blok 7 (Komen Asbalullah) 

4 comments:

  1. Kalau mahu memohon, atau meminta kami buat tindakan, mari brjumpa kami. Kta ber depan. Baru ada adat, Baru gentlement. Bukan dgn cara stakat dari blog. Cara kamu bgini mmg ada kaitan isu politik atau pun PERIBADI. tq

    ReplyDelete
  2. Perwatakan se org guru bkn bgini, memburukkn org dlm blog. Ini baru nyata memburukkn status sbagai s'org guru. Tidak bertauliah. Menyamar jd herman la, mantan guru la. Sebut saja la nama sendiri. Nama pendekar tu. Kn bagus.

    ReplyDelete
  3. Tlg stop menggunakn gambar yg menghina ibrahim ali tu. Tiada adat btl jd penulis blog.

    ReplyDelete
  4. Suda call ketua sesb, bkn d'potong, tapi cable di tempat kamu mngalami krosakan. Sdg di baiki.

    ReplyDelete