Sunday 20 October 2013

ATAS SIKAP BERJIWA RAKYAT SAMSUDIN KEKAL KETUA BAHAGIAN UMNO BATU SAPI



Admin.....Share

DARI MEJA PENGARANG
SHAIMON S JUMADI

SYABAS dicapkan tahnia kepada  Datuk Hj Shamsudin Yahya atas kemenangannya untuk mengekalkan kedudukan sebagai Jawatan Ketua Bahagian UMNO Batu Sapi bagi sesi 2013-2016 setelah menewaskan pencabar tunggalnya  Mustapha Latif dalam pertandingan sengit jawatan tersebut.
 
Free Sandakan Today yang kerap mengikuti peristiwa perjalanan pertandingan Ketua Bahagian UMNO  sehingga Ke Ahli Jawatankiada Bahagian UMNO Batu Sapi dari sejak awal-awal lagi meramalkan bahawa Datuk Samsudin Yahya akan berjaya untuk mengekalkan kedudukannya sebagai Ketua Bahagian UMNO Batu Sapi bagi sesi 2013-2016

Saya sebagai Wartawan yang pernah berkhidmat seketika dulu  dengan yang Berhormat  Datuk Sam dari segi latar  belakangnya  sebagai seorang pemimpin kelihatan begeitu menyerla dan disenangi oleh semua lapisan  rakyat.

Satu yang ada pada dirinya tidak sombong teruskan terang saya katakan ini bukan hendak membodeknya tetapi kenyataan sebagai seorang wakil rakyat  begitu mesra dengan sesiapa saja, saya masih ingat  lagi bila mana beliau telah dijemput ke satu majlis kahwin di Dewan Pandu Puteri pada tahun 2011. Pada masa itu saya main gitar saya jemput Datuk Sam untuk menyumbangkan 2 buah lagu, satu lagu Duhai Pujaan Hatiku dan kedua lagu Kenanganku di bawah iringan saya disitu rakyat memperlihatkan bahawa Datuk Sam orang yang suka bergaul dengan sesiapa saja tanpa mengira siapa mereka jadi kemenangannya adalah atas faktor-faktor seperti yang saya dsedahkan itu

Dalam kesempatan ini saya  bagi piha  pengursan dan Krew free Sandakan Today mengucapkan Syabas dan Tahnia kepada  Datuk dan barisan line up Datuk yang meraikan kemenangan termasuk Naib Ketua  Wanita Bahagian UMNO Batu Sapi Marlinah Mustapha.


Saya sebagai pembantu Pengarang (Sub Editor) www. Freesandakantoday.blogspot.com akan sentiasa menawarkan  untuk  membantu membuat publisiti mengenai  aktiviti-aktiviti UMNO Batu Sapi dan ADUN Sekong  jika perlu  khidmat kami sila hubungi nombor 013-8882409 atau 012-8066870

No comments:

Post a Comment