Saturday 31 May 2014

IBRAHIM ALI ,MAKI HAMUN MALAYSIA KINI SEBAGAI WEBSITE SUNDAL

 365 11 0 377

By Admin

 | May 31. 2014
Mana Perkasa terima taxpayer funding? Tajuk amat jahat untuk buat pembaca marah
Ibrahim Ali Perkasa 







MAKI HAMUN......Ibrahim Ali memaki hamun Malaysiakini
PETALING JAYA: Nampaknya perkataan “celaka” yang disebut oleh ADUN Delima, S. Rayer di dalam sidang Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang baru-baru ini, kini menjadi sebutan popular.
Dalam kejadian terbaru, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali telah berkata, “Celaka punya tajuk. Malaysiakini ini betul-betul pembawa fitnah dan dajjal”.
Beliau marah kepada tajuk berita yang tersiar dalam portal itu, “Are taxpayers funding Perkasa’s European foray?”
Katanya, Malaysiakini buat tajuk macam ini dan buka kepada pembaca untuk komen.
“Ada yang cadang supaya dimaklumkan kedatangan Perkasa ke United Kingdom kepada High Embassy Britain di Kuala Lumpur agar kerajaan Britain tidak benarkan pertubuhan ekstrimis seperti Perkasa beroperasi di sana. Memang bastard Malaysiakini,” katanya kepada FMT.
Beliau menyifatkan tajuk berita itu sebagai kurang ajar .
“Mana Perkasa terima taxpayer funding? Tajuk amat jahat untuk buat pembaca marah,” tegasnya.
Katanya, memang Malaysiakini ini anjing atau babi.
“Cara tajuk dan berita ditulis berniat jahat terhadap Perkasa. Satu sen Perkasa tak terima dana kerajaan untuk pelancaran dan penubuhan Perkasa United Kingdom dan Eropah,” katanya sambil menyifatkan Malaysiakini adalah website pelacur yang tak ada harga diri.
Menurut Silva Singh tiada pembaca yang marah bila mana PERKASA dibantai malahan sorang suka kalau PERKASA termasuk presiden hari-hari dimaki hamun.
"Dia (Ibrahim Ali) sendiri biadap dan kurang ajar kenapa mengeluarkan perkataan anjing dan pelacur kepada portal Malaysiakini ini juga satu perbuatan Ibrahim Ali tidak bertemadun" jelasnya
Katanya lagi siapa yang mahu sokong PERKASA satu NGO condong kepada keganasan racist orang-orang Melayu sendiripun 80 peratus di negara ini menolak kepimpinan  PERKASA barang kali kalau Ibrahim Ali mampus dan ada pengganti baru yang bersikap sedarhana disukai ramai orang barulah rakyat khususnya orabng Melayu mahu sokong NGO ini.

No comments:

Post a Comment