Sunday 25 May 2014

MP BATU SAPI AGIH-AGIHKAN BANTUAN PLYWOOD DAN ZINK KEPADA PENDUDUK KAMPUNG GAS LAMA



Written by Admin
Sunday 25 May 2014

OLEH:  SHAIMON S JUMADI


BATU SAPI:- Dasar kerajaan Barisan Nasional (BN) yang diberi mandate oleh rakyat terus memainkan peranan penting kearah merealisasikan programnya untuk membantu semua rakyat tidak kira siapa mereka yang perlu dibantu kita pasti  bantu.

Dari itu rakyat yang inginkan kemajuan dalam aspek pembangunan asas dan kemudahan-kemudahan lainnya haruslah menyokong dasar-dasar kerajaan dan menyokong pucuk pimpinan parti Barisan Nasional (BN) agar para pemimpin yang mewakili satu-satu kawasan sama ada kawasan DUN dan Parlimen dapat menjalankan tugas-tugas mereka  dengan licin kerana ini merupakan  satu amanah dan tanggungjawab   untuk membantu rakyat di kawasan yang diwakilinya.

 BANTUAN.....Plywood kepada penduduk-penduduk Kampung Gas Lama kelihata Linda bersama penmdudu kampung  berkenaan
  
Ahli Parlimen kawasan Batu Sapi Datuk Linda Tsen Thau Ling berkata demikian ketika memberi ucapan sempena program mengagih-agihkan bantuan papan lapis (Plywood) dan zink kepada penduduk-penduduk Kampung Gas  Lama kelmarin.

“Saya sebagai Ahli Parlimen yang diberi mandate oleh rakyat khususnya di kawasan Batu Sapi  akan terus membantu semua rakyat di kawasan saya dalam pelbagai aspek demi kesejahteraan hidup rakkat di kawasan ini ia juga adalah satu tanggungjawab yang harus saya pikul  selaras dengan konsep kerajaan Rakyat didahulukan Pencapaian diutamakian” tegasnya.

“Rakyat di kawasan Batu Sapi amat beruntung sekali kerana mempunyai seorang pemimpin dan wakil rakyat yang berjiwa rakyat  yang sentiasa prihatin terhadap masalah-masalah rakyat yang dihadapi ini barulah namanya seorang pemimpin yang harus disokong bukan untuk hari ini bahkan pada PRU 14  nanti” kata penduduk-penduduk Kampung Gas.

No comments:

Post a Comment