Saturday 31 May 2014

MENANG TAK JADI MENTERI TAK KISAH YANG PENTING JADI MP BOLEH BERSUARA UNTUK RAKYAT.....DYANA

 53 5 0 58

By Admin

 | May 31, 2014
Calon BN Datuk Mah Siew Keong yang dijanjikan jawatan menteri oleh perdana menteri dapat beri sumbangan lebih berkesan Kalahpun tetap jadi menteri itu janji Najib jadi tak kisah memang atau kalah sama saja dapat tawaran jadi menteri
Dyana Sofya 






TAK KISAH....Saya menang tak jadi menteri tak kisah yang penting jadi MP dapat bersuara untuk kepentingan rakyat jelata 

PUTRAJAYA: Pengundi Teluk Intan diingatkan supaya tidak menolak tuah dan memilih calon Barisan Nasional (BN) untuk pembangunan kawasan tersebut.
Menurut Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah menjanjikan jawatan menteri kepada calon BN Datuk Mah Siew Keong sekiranya beliau menang dalam pilihan raya kecil (PRK) Teluk Intan esok.
“Saya harap rakyat dan pengundi Teluk Intan tak menolak tuah bahawa jika Mah menang akan jadi menteri kabinet.
“Perkara itu bukan berlaku semudah itu. Untuk jadi presiden parti dan mewakili sesuatu kawasan. Kebetulan beliau berasal dari Teluk Intan dan kebetulan ada kematian
“Presiden parti dalam negara tak banyak. BN ada 13 parti dan pembangkang ada tiga. Baru 16 sahaja dari 222 kerusi parlimen,” kata Ahmad dalam satu sidang media di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di sini hari ini.
Tambah Ahmad, Dyana mungkin tidak dapat memberi sumbangan yang berkesan seperti apa yang Mah sumbangkan.
“Dyana Sofya kalau menang pasti tak jadi menteri,” katanya.
Sementara itu, Ahmad berkata BN telah mengenal pasti 9,210 ahli parti komponen BN yang tidak keluar mengundi dalam Pilihan Raya Umum ke-13.
“Harapan kita mereka ini keluar awal untuk mengundi,” katanya sambil menambah BN boleh menang sekiranya berjaya meraih 3,600 undi dari golongan ini.
PRK Parlimen Teluk Intan yang bakal berlangsung esok menyaksikan calon DAP Dyana Sofya Mohd Daud bakal menentang calon BN iaitu Datuk Mah Siew Keong yang juga merupakan Presiden Gerakan dan anak jati Teluk Intan.

No comments:

Post a Comment