Thursday 28 November 2013

LETAK KENDERAAN SS5756K SESUKA HATI SEPERTI INI BOLEH MENIMBULKAN PERGADUAN BESAR .KUDUS



Written by Admin
Khamis November 28,2013
  
OLEH: RICHARD BELANGKAS
SANDAKAN:- Perbuatan meletakan kereta sebegini rupa yang menghalang kenderan lain dia boleh dipanggil kurang ajar atau biadap perkara  seumpama ini tidak harus dibiarkan cari pemandunya ajar secukup-cukupnya biar jerak dan buat satu pengajaran kepada yang lain.
Kalau mahu parking bukan caranya begini prilaku  pemilik kereta  SS5756 K boleh menimbulkan kemarahan dan mencetuskan pergaduhan besar  kepada pengguna lain dia ingat jalan Sndakan bapanya punya main suka-suka meletakan kereta ditengah-tengah jalan tanpa memikirkan perasaan orang lain.
Apapun nombor plat kereta ini sudah saya berikan kepada beberapa polis cawangan trafik termasuk pihak JPJ untuk mengeluarkan saman kepada pemilik kereta antara RM300,00 hingga RM700.00”  kata seorang pengguna yang hanya dikenali sebagai George Kudus Rumanding.
“Pada masa itupun saya berada didepan   bangunan CIMB   untuk mengambil sedikit wang saya ternampak kereta itu betul-betul menghalang  jalan  saya tak tahu siapa pemilik kenderaan terbabit  saya terpaksa  meletak jauh sedikit dari arah bank berkenaan” ujarnya Kudus.

No comments:

Post a Comment