Sunday 24 November 2013

ARTIS IDA NERINA DAN SHAHRINI KEDUA-DUANYA SAMA SAJA NAKAL



Sunday November 24,2013
Written by Admi
 (GOSIP ARTIS)
OLEH: SALMAH WAN DZULKILIE
KUALA LUMPUR:- Mungkin para peminat  seni lakunan tanah air masih ingat lagi pada tahun 2008 tetang kisah seorang artis drama Ida Nerina mendapat cemohan dan kutukan habis-habisan daripada rakyat negara ini tentang prilakunya yang telah melanggar akidah Islam.
Ida Nerina yang berpakaian tidak sopan memakai Bikini berwarna putih ini telah disebarkan melalui internet. Budiey ada menerima email daripada seorang pembaca.
Pada masa yang sama juga, sekarang ini klip video Ida Nerina melakukan hubungan seks dengan lelaki yang mempunyai raut wajah yang sama dengan Fauzi Nawawi juga telah diletakkan di dalam blog Rumah Tumpangan Sabul.
Ada di kalangan forumer yang sempat buat kaji selidik tentang apakah benar Ida Nerina yang sebenar atau pun pelanduk dua serupa atau gambar ini dibuat secara super impose berdasarkan beberapa keping gambar.
Mengikut mereka yang memerhatikan dari segi tindik di pusat dan kalung yang dipakai adalah sama dengan beberapa gambar membuktikan jelas bahawa gambar ini adalah milik mutlak pelakon wanita ini.
Ekoran daripada tindakan kurang sopan yang benar-benar menjatuhkan maruah Agama Islam kerana seorang wanita Islam sepatutnya tidak berkelakuan sedemikian rupa selain itu   Ida dikhabarkan tidak lagi mendapat sebarang  tawaran dari mana-mana syarikat production  untuk berlakun sama ada drama TV  mahupun  telemovie
Jangan samakan artis Indonesia walaupun negara mereka paling ramai rakyat bergama Islam dan ramai yang kuat pegang apa ajaran-ajaran agama Islam tetapi Islam bukanlah agama rasmi negara mereka.

Di negara Malaysia lain daripada Indonesia sebab  Islam adalah agama rasmi maka kuat segala pantang larangnnya terutama sekali  mengenai akidah lantas rakyatnya yang bergama Islam kena patuh dengan hukam hakam Islam apa lagi sebagai artis ia adalah  Public Figure yang merupakan idola kepada  masyarakat
 
Dalam perkembang terbaru yang melibatkan artis Indonesia baru-baru ini wartawan hiburan Free Sandakan Today Kuala Lumpur  mendapat infor tentang  tersebar meluas   foto-foto nakal Syahrini dan adiknya Aisyahrani di internet.

Dalam salah satu foto Syahrini  nampak sedang mandi dengan busa-busa menutupi tubuhnya
Syahrini juga nampak sedang berpose bersama tiga laki-laki yang salah satunya Vj Daniel. Bahkan, Daniel nampak sedang memegang payudara Syahrini.

Sementara, di foto lainnya, Syahrini terlihat berpose di atas ranjang ia namoak seksi mengenakan lingerie berwarwa biru

Beberapa foto juga menampilkan adik kandung sekaligus manajer Syahrini, Aisyahrani. Bahkan, foto Rani terlihat lebih berani. Rani tampak sedang berciuman dengan seorang pria di atas kasur. 

Tidak hairan juga dengan bersedarnya Foto Panas Artis Indonesia dapat mendongkrak popularitasnya dalam dunia Selebrity.

No comments:

Post a Comment