Thursday 12 December 2013

ROZITA DAN ZAIN SELAMAT DIHIJABKABULKAN DENGAN GELARAN WEDDING OF THE YEARS



Written by Admin
Khamis 12 Disember 2013
Gosip-Gosip Artis

Dari Meja Wartawan Hiburan (FST)
Salmah Wan Dzulkiflie


KUALA LUMPUR:- Wartawan Hiburan Free Sandakan Today yang berpusat  di Kuala Lumpur telah menjejaki majlis perkahwinan antara Rozita Che Wan dengan Zain Saidin yang mendapat gelaran disebut sebagai Wedding of The Year  dan gelaran  itu diberi, Rozita dan Zain tampak berseri, semoga perkahwinan kekal abadi, hingga ke syurga bersama nanti.
 
Amboi, hebat juga Kak Salmah  berpantun kan? Hehehe. Ada sesiapa yang berani nak jawab? Secara ikhlas, memang nampak gah, meriah dan cantik sangat majlis pernikahan Rozita Che Wan dan Zain Saidin yang telah berlangsung semalam. Perhiasan yang digunakan memang first class sangat!!!

Apa pun yang penting kedua-duanya telah sah menjadi suami isteri. Semoga selepas ini, Zain dan CheTa hidup bahagia sebagai pasangan pengantin tanpa diselubungi sebarang gosip lagi. Zain pasti teruja dapat bergelar suami kepada Che Ta. Semoga kehidupan pasangan ini dirahmati olehNya.


Lagi beberapa keping gambar sekitar majlis pernikahan Rozita Che Wan dan Zain Saidin dengan membaca artikel ini sepenuhnya

Bagi pandangan Kak Salmah perkahwinan Rozita dan Zain perbelanjaan yang dianggarkan sebanyak RM13 juta berupa tajaan yang termalahan artis yang berstatus janda termahal di negara ini dan ini juga boleh dijadikan satu sejarah dan boleh dimasukan ke Malaysia of Book Record.

Walaupun Zain tua lebih 10 tahun dengan Rozita namun memang padan dan tidak ketara dari segi air muka mereka.


Ramai yang mengatakan Rozita amat beruntung bersuamikan lelaki yang lebih muda dari usianya tapi kan ini semua judoh dan takdir yang menentu umur bukan kayu pengukur untk menjalinkan kasih sayang antara satu sama lain.

No comments:

Post a Comment