Saturday 21 December 2013

IBUBAPA DISARAN BERIKAN SEMANGAT KEPADA ANAK-ANAK SUPAYA RAJIN-RAJIN BELAJAR...NORAINI SULONG



Written By Admin
Saturday December 21,2013-

OLEH: AZMI AZMAN
FOTO SAFFIE S JUMADI

SANDAKAN:- Ketua Wanita Bahagian UMNO Sandakan Noraini Sulong menyarankan kepada ibibapa suaya menitikberakat dalam pembelajaran anak-anak mereka demi menjamin kehidupan masa depan yang lebih semporna.

Ibubapa yang sentiasa memberi dorongan dan semangat kepada anak-anak mereka supaya rajin belajar adalah sikap yang terpuji kerana dengan adanya galakan tersebut sudah pastinya anak-anak mereka akan memperoleh kejayaan cemerlangan  dalam pembalajaran akademik.

Noraini berkata  demikian dalam ucapan alu-aluan pada Majlis Warga Ceria anjuran JASA Negeri dengan kerjasama Pergerakan Wanita UMNO Bahagian yang dilangsungkan di Ballroom Amedeus  Sabah Hotel dekati sini pagi tadi.

Katanya Pergerakan Wanita UMNO Sandakan akan sentiasa membantu kepada ibubapa terutama sekali golongan yang kurang berkemampuan  apa saja yang diperlukan.

 “Dalam kesempatan ini saya bagi pihak Wanita UMNO Bahagian Sandakan mengucapkan jutaan terima kasih JASA negeri  kerana dapat menyumbangkan beg-beg  kepada murid-murid seramai 50 orang yang membabitkan sekolah rendah Zon Elopura dan Zon Tanjung Papat  yang melibatkan murid tahun 1 hingga tahun 6.

Katanya lagi sumbangan seumpama ini tidak hanya setakat ini saja bahkan  ianya akan dilakukan di tahun depan  sebagai aktiviti acara tahunan.

 Ketua Bahagian UMNO Sandakan Tan Sri Hj Ampong  Hj Puyon telah menyempornakan program tersebut

Turut hadir pada majlis tersebut ialah Ketua Bahagian UMNO Sandakan Tan Seri Hj Ampong Puyon, Pegawai Kemajuan Masyarakat (CDO) kawasan Elopura Mohd Hj Utung, Naib Ketua  Wanita Bahagian UMNO Sandakan Sharifah Zalehah, Pengarang Free S

andakan Today.com Saimon S Jumadi   dan Penolong Pengarah JASA Bahagian Sandakan Hajah Zaitun Abdul Hamid

No comments:

Post a Comment