Monday 8 September 2014

KETUA MENTERI SABAH AKAN MERASMIKAN AGM UMNO BAHAGIAN SANDAKAN PADA 13 SEPTEMBER INI....KATA NORAINI SULONG

By Admin

OLEH: SAIMON S JUMADI

SANDAKAN:-  Mesyuarat Agung Tahunan UMNO Bahagian Sandakan akan diadakan di Dewan Masyarakat pada 13 September ini jam 9.00 pagi  akan di sempurnakan oleh Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri yang juga Ketua Mentri Sabah Datuk Seri Musa Hj Aman.

Pengerusi Jawatankuasa Pelaksana Persiapan Mesyuarat tersebut yang juga Ketua Wanita UMNO Bahagian Sandakan Noraini Sulong (gambar) berkata Mesyuarat yang bakal diadakan itu ia merupakan Mesyuarat tahunan tiada pemilihan diadakan tetapi terdapat beberapa usul penting yang akan dibentangkan pada mesyuarat tersebut.

Kata Noraini dengan kehadiran Ketua Menteri itu ke  majlis perasmian mesyuarat itu  nanti akan menyemarakan suntikan semangat kepada  ahli-ahli UMNO Sandakan untuk datang membajiri dewan masyarakat Sandakan pada tarikh dan masa yang telah ditetapkan.


“Sebagai Ketua Wanita UMNO Bahagian Sandakan saya menyeruh kepada semua ahli-ahli Jawatankuasa Bahagian, cawangan dan ahli-ahli diperingkat akar umbi dimestikan hadir  kemajlis perasamian Mesyuarat itu dengan berpakaian seragam wanita UMNO” ujar Noraini.

No comments:

Post a Comment