Tuesday 28 February 2017

FST.....WONG MP SANDAKAN LAWAT DUA PESAKIT DI HOSPITAL DUCHESS OF KENT SANDAKAN


OLEH: AZMIE AZMAN -FST
Tuesday Feb. 28/2017

SANDAKAN:- Sebagai Ahli Parlimen walaupun dipihak parti pembangkang  namun tugas dan tanggungjawabnya serupa juga dengan wakil-wakil rakyat dipihak kerajaan tidak jauh bezanya  untuk menjaga kebajikan rakyatnya.

Stephen Wong Tien Fatt Ahli Parlimen Sandakan sempat berkunjung ke wad Hospital Duchess of Kent Sandakan untuk menziaraihi dua orang pesakit yang sedang terlantar di wad berkenan  ia itu  Max Million Lee dan seorang lagi Setiausaha Akhbar  kepada Ahli Prlimen Sandakan yang juga sebagai Pengarang Kanan Media Portal Free Sandakan Today Online iaitu  Shaimon S Jumadi di dimasukan ke Unit ICU kerana  kena serangan jantung dan sesak nafas.


Kini  Shaimon sudah  beransur pulih selama 10 hari dia menjalani rawatan di wad hospital dan kini dia sudah pun keluar wad dan sudah mula menjalankan tugas-tugas rasminya.


Dalam pada itu Shaimon bagi pihak se;luruh anggota keluarganya mengucapkan ribuan terima kasih kepada YB Wong sejak Shaimon di masukan ke wad hospital sejak  01 Feb hingga 26-Feb 2017 keluar masuk wad Wong tidak putus-putus menziarahi Shaimon  semasa berada di wad  berkenaan

Dengan ini saya Shaimon  juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua doctor- Staff Nurse dan Jururawat kerana memberi layanan baik semasa   saya berada di wad hospital selama 10 hari dan dua hari saya berada di Unit ICU tidak sedarkan diri.


“Terima kasih juga saya ucapkan atas lawatan ke Unit ICU Datuk Yusri Asgali keluarga-keluarga serta rakan-rakan yang tidak putus-putus melawat saya semasa  saya terlantar di atas katil wad berkenaan semoga Allah saja yang membalaskan segala kebaikan mereka,,,Amin: Jelas Shaimon

No comments:

Post a Comment