Sunday 1 December 2013

JOHAN ASARI JADI REBUTAN SHILA HAMZAH DAN LANA NORDIN KEDUA-DUANYA KAHWIN SAJA



Written by Admin
Sunday Disember 01-2013 (gossip-Gosip Artis)

OLEH: SALMAH WAN DZULKIFLIE

KUALA LUMPUR:- Berita hagat mengenai keputusan Johan As’ari untuk mengahwini Lana Nordin yang tujuh tahun lebih tua darinya selepas berkenalan selama tiga hari mengejutkan ramai pihak. Ada peminat yang mempersoalkan keputusan Johan dan ada yang merestui, tetapi restu peminat tidaklah sepenting restu seorang ibu.

A sad face under the shades — Allah menduga setakat yang kita mampu. Setiap dugaan ada hikmah di sebaliknya.

Selepas kenyataan Johan mengenai cintanya kepada Lana disiarkan di akhbar semalam, ibu Johan telah memuat naik status di Instagram seolah-olah menunjukkan kekecewaan. Komen-komen dari pengguna Instagram kepada gambar yang dimuat naik oleh ibu Johan semuanya berkisar mengenai pilihan Johan iaitu Lana berbanding Shila
 
Namun kekecewaan ibu Johan cuba untuk dipujuk oleh Shila Amzah, yang memuat naik gambar mereka  bersama ambil  kata-kata positif
.
Walau bagaimanapun, status-status ini sudah dipadam oleh Shila Amzah dari Instagramnya. Setakat ini masih belum ada kenyataan yang dikeluarkan oleh Shila Amzah kepada pihak media mengenai keputusan Johan yang juga memberitahu melalui artikel BH semalam yang dia menganggap Shila seperti adik.

Sebagai Wartawan Hiburan Kak Salmah telah menemui beberapa artis entah sama ada cerita mereka itu benar atau setakat gosip-gosip saja.

Menurut sumber-sumber yang boleh di percayai rupa-rupanya Shila Amzah ada menaruh hati dan perasaan cinta dengan Johan Asari tetapi secara senyap=senyap dan mendendam rasa takut nak meluah secara in directly  takut-takut Johan tidak menerimanya sebab Lana Nordin sudah berada di sampingnya.


Shila dikatakan tidak berapa setuju Johan ada hubungan kekasih dengan Lana lantas Shila bertemu dengan ibu Johan dan memperkatakan sesuatu entah apa rahsianya Kak Salpun kurang pasti .
Pada Malam Anugerah screen itu sepatutnya Shila Hamzah berpasangan dengan Johan Asari itulah hasratnya tetapi Lana dikatakan kacau daun  dan potong jalan lantas niatnya tidak tercapai.

Kak Sal melihat raut wajahnya memang  kurang senang sedikit ada rasa kekecewaan dihati Shila.

Sabar Shila kalau ada judohmu dengan Johan tidak akan kemana perginya walaupun Johan dikatakan sudah ada yang punya iaitu Lana tetapi ini semuanya diluar jangkaan.

Dalam komen lalu Johan sendiri kurang yakin yang dia Kn  menjadi milik kepada Lana Nordin.

Harap-harap Shila Hamzah akan betemu judoh dengan Johan cantas mencantas perkara biasa lagipun Lana belum jadi isteri yang sah dengan Johan
Nampaknya sekali lagi nama Shila Amzah disebut dek kerana cinta tak jadinya. Kalau dulu cintanya bersama pelakon Sharnaaz Ahmad mendapat tentangan daripada bapa hingga putus ditengah jalan, kali ini nampaknya hubungan Shila Amzah dengan Johan akan kesampaian.
Shila Amzah dilihat sebagai seorang yang sering meluahkan perasaannya di laman sosial hingga mencetuskan spekulasi. Begitu juga kali ini, Shila Amzah sekali lagi meluahkan perasaannya di laman sosial Twitter. Biarpun tidak diluahkan secara terus, namun daripada bait-bait perkataannya seperti dapat meneka tentang perasaannya kini selepas hubungan cinta Johan As’ari dan Lana Nordin tersebar.
Bukan itu sahaja, Shila juga turut mula memadamkan banyak gambar-gambar Johan dan gambarnya yang bersama Johan di laman sosial Instagramnya, tetapi memuatnaik sekeping gambarnya terbaru bersama ibu kepada Johan dengan caption;

Bagi pandangan peribadi Kak Sal lebih baik kahwin saja kedua-duanya habis cerita jadi dalam hal ini tiada siapa yang kecewa antara satu sama lain sama-masa gembira menikmati alam perkahwinan.

No comments:

Post a Comment