Friday 6 December 2013

IBU JOHAN ASARI MAHU SHILA HAMZA DISATUKAN APA LAGI KALAU DIKAHWINKAN



Written By Admin
Friday December 6,2013 (Gosip-Gosip Artis)

OLEH: SALMAH WAN DZULKIFLIE
 
KUALA  LUMPUR:- Gosip-gosip artis kali ini Kak Salmah ingin membawa kisah cerita mengenai Shila Hamza dengan Johan Asari yang kini hangat diperkatakan sedang bercinta.

Shila Hamza  sebenarnya memang menaruh hati dan perasaan dengan Johan Asari tetapi dipendam mereka memang lama berkahwan sebelum Johan menemui Lana Nordin.
Johan begitu juga menaruh perasaan cinta yang mendalam dengan Shila sama juga dengan Shila tetapi mereka masing-masing mempunyai rasa malu untuk meluahkan perasaan cinta antara satu sama lain.

Ibu Johan ada memberi tahu kepada Kak Salmah Shila memang rajin dan kerap kerumah Johan dan keluarga Johan juga begitu mesra melayan Shila 70 peratus keluarga Johan mahu Shila dan Johan terus mempunyai hubungan yang intim apa lagi kala mereka disatukan

Lana Nordin memang sayangkan Johan tetapi menurut sumber-sumber terdekat dari keluarga Johan seakan mereka tidak merestui hubungan Johan dengan Lana mereka lebih suka kalau Johan berkahwin dengan Shila Hamza.

Tetapi sudah  terlanjur bercinta antara Lana dengan Johan lagipun majlis perkahwinan mereka tidak lama lagi, Shila benar-benar kecewa selama ini Johan adalah satu-satunua jejaka idaman hatinya tetapi telah dirampas orang.

Dalam pada itu Johan sendiri memberitahu  perkahwinannya dengan Lana kalau tidak direstui oleh keluarga memang timbul pelbagai masalah dan kedudukan rumah tangganya sudah tentu tidak akan bertahan lama...Shila nak simpan di mana.

Buat masa inipun Shila dengan Johan diibaratkan burung merpati dua sejoli berkepit sana berkepit sini  sedangkan Lana yang bakal isterinya langsung tidak beberapa dilayan.



No comments:

Post a Comment