Sunday 1 December 2013

JOHAN AS'ARI MACAM TIDAK YAKIN JUDOHNYA DENGAN LANA NORDIN


Written by Admin
Sunday 1 Disember 2013 (Gosip-Gosip Atris)

OLEH: SALMAH WAN DZULKIFIE
KUALA LUMPUR.....Marilah  kita mengimbau sejenak mengenai al kisah Johan dan Lana Kak Salmah  baru saja mendapat info daripada rakan-karan seperjuangannya..
Selagi belum nikah belum tentu Lana jodo saya, inilah  yang dikatakan oleh Johan As’ari   walaupun telah hadir ke Anugerah Skrin  malam Jumaat lalu  dengan Lana seperti pasangan yang ‘pasti’ akan bersama suatu hari nanti.

Ramai yang membuat spekulasi tentang Johan sengaja meninggalkan Shila Amzah kerana Lana Nordin kerana ‘aset’ Lana yang lebih gempak dari Shila. Tapi dalam hati Johan, tiada siapa yang tahu apa sebab sebenarnya kan?
Walau dihebahkan perkahwinan mereka akan berlangsung tidak lama lagi, Johan tetap mengambil langkah berhati-hati untuk memastikan pisang tidak berbuah dua kali kononnya. Jadi, beliau sendiri dan Lana langsung tidak menjawab panggilan pihak media untuk temuramah tentang kontroversi mereka ini.
“Saya bukan tak nak jawab telefon, tetapi sejak semalam saya sibuk dengan Anugerah Skrin yang akan berlangsung pada malam ini. Apa yang boleh saya katakan selagi kami belum bernikah, Lana belum tentu jodoh saya.
“Untuk bertunang pula, saya belum boleh beritahu lagi. Tunggulah ‘green light’ daripada keluarga. Paling penting petunjuk Allah kerana jodoh adalah rahsia daripada-Nya. Tambahan pula, sudah tiba masanya ‘timba dah cari perigi.”
Memanglah bernikah adalah perkara yang baik. Namun, selepas berjumpa 3 hari terus buat keputusan mahu bernikah, bagai ada sesuatu tidak kena.
Tidak mengapalah. Mungkin sudah jodoh yang dituliskan Tuhan. Kita saksikan saja sama ada jadi atau tidak.


Ramai yang beranggapan mereka ini  macam ada masalah Lana cakap  demi abang Johan dia sanggup buat apa  saja akan sehidup semati saya tak sanggup berpisah dengan Johan, tapi johan macam lain saja ceritanya macam tidak yakin terhadap dirinya yang dia boleh memiliki sepenuhnya terhadap diri Lana. FST


No comments:

Post a Comment