Wednesday 18 March 2015

PENERBITAN PORTAL ONLINE FST NEWS DAPAT SAMBUTAN 290.100 PEMBACA DI SELURUH NEGARA

OLEH: CHARLES P ANDIANG

KOTA KINABALU:- Kemunculan sebuah    media  portal online FST NEWS (Free Sandakan Today.Com) dua tahun lalu sehingga ke hari ini benar-benar dapat menambat  hati pembaca yang meminati berita-berita yang tersiar diportal ini diseluruh Negara termasuk Sabah, Sarawak dan Semenanjung.

Pengurus Pemasaran yang juga Ketua  Pegawai  Eksekutif (CEO) Free Sandakan Today.Com (gambar) Jun Pacifico @Abdullah berkata setakat ini orang ramai yang telah mengikuti perkembangan dan membaca berita-berita di portal SFT ini telah  mencecah nisbah  bacaan 290,100 ribu ini telah menunjukkan satu petanda baik bahawa FST benar-benar disukai  ramai terdiri daripada pelbagai golongan antara Bumiputra, Melayu, Cina dan India.

“Saya bagi pihak portal online SFT ingin mengucapkan terima kasih kepada para pembaca media diportal ini kerana terus  memberikan sokongan terhadap penyiaran nedia-media diportal ini dari masa kesemasa” ujar Jun.

Katanya FST beribu pejabat di  Kota Kinabalu bersebelahan pejabat The Sabah Insider di Bangunan Centre Point Mall Api-Api Centre dan diurus takbiran oleh Ketua Bora Zon Barat iaitu Thomas Sunggiuk dan Charles P Andiang wartaran.

Di Sandakan iaitu diurus takbir oleh Shaimon S Jumadi sebagai Editor yang bertanggungjawab menyunting semua artikel-artikel dan berita-berita sebelum disiarkan diportal ini.


Orang ramai khususnya pemberita-pemberita sambilan yang ingin menyumbangkan karya-karya mereka boleh menghantar ke E-mail sandakantoday14@gmail.com  kami pastinya menyiarkannya.

No comments:

Post a Comment