Sunday 22 March 2015

BORN FOR SUCCESS MELANGKAH KESATU TAPAK BUKA CAWANGAN DI LAHAD DATU

OLEH: SHAIMON S JUMADI

LAHAD DATU:- Born For Success Sdn Bhd  (BFS)  yang berkonsepkan perniagaan ala  Net Woriking (bukan MLM)  kini telah berjaya setapak lagi mengembangkan sayapnya  bagi menemubusi pasaran di Sabah khususnya di daerah Lahad datu.

Kelmarin BFS telah dilancar di daerah Lahad Dato di mana perasm8iannya telah dilakukan oleh seorang ahli perniagaan  yang merupakan penduduk Lahad  Datu yang dikenali Dato Ariffin  Hamid Merican.

Dalam ucapannya antara lain beliau menasihatkan para ahli-ahli peniagaan BFS ini mereka yang ingin menempuhi kejayaan dalam perniagaan Net Working mesti mempunyai kesabaran itu satu daripadanya berani menghadapi segala rintangan yang datang dan jangan cepat putus asa adalah kunci kejayaan.

“BFS juga meru[akan sebuah syarikat pengeluar produk iaitu  Tripe Stem Cell  dan juga pengeluar kopi berjenama Kopi madu (Honey Coffee) yang sekarang berada dipasaran.” Kata Dato  Ariffin.

Di Sandakan seorang peniaga yang dikenali Miserah Mino yang berjaya membuka perniaan sebagai rankaian Born For Success Sdn Bhd (BFS) atas nama  Perniagaan BB Masrah Blok 6 Tingkat Bawah Lot D Sandakan.
 
Pengurus Borneo Business Centre kepada Perniagaan BB Masrah iaitu Miserah Mino berkata untuk  membukan perniagaan net working bawah tajaan BFS ini sebagai stockis telah menggunakan model pusingan  yang banyak.

“Syukur al hamdulillah perniagaan kami nampak semakin hari semakin laris orang ramai tidak putus-putus mengunjungi primes kedai kami” katanya.

Katanya lagi BSF akan menjelaja ke Tawau dan Semporna untuk membuka cawangannya pada masa terdekat ini.


3 comments:

  1. Maaf,disini saya nak buat pembetulan sedikit tentang beberapa ayat dalam petikan berita diatas.
    BFS BERMAKSUD BORN FOR SUCCESS.DAN MAJLIS PERASMIAN TERSEBUT TELAH DISEMPURNAKAN OLEH DATO' ARIFFIN HAMID MERICAN IAITU SEORANG AHLI PERNIAGAAN YANG BERJAYA.

    ReplyDelete
  2. Apa bisnes ini, contoh produk?

    ReplyDelete